8/1-10

Ja då är julen över, den firade vi hos min bror, sedan hade vi paket uppning här hemma :)
jenny slet upp alla paket, dom paket som innehöll kläder slängde hon åt siden, heeeee inga mjuka paket här inte,,
tror hon är lite bortskämd.

Nyårsafton tillbringade jag och oliver hemma med goda vänner och en mycket god mat.
jenny var hos mamma och firade:) hon tycker om att vara hos mormor,
dagarna har sedan gått väldigt fort, niklas har varit i göteborg en vecka, de va aldrig meningen att han skulle vara där så länge men värmen i bilen pajade så han hade ingen lust att åka hem i en svinkal bil, men det blev så i alla fall, stackarn när han kom hem var han som en ispinne, men han blev inge sjuk så det är ju bra, det är bara jag jenny och oliver som är förskylda,
stackars oliver han har så svårt att andas i mellan åt, tack å låv för den nya näs sugen, mi love


jenny är lucklig på julafton, tomten ska ju komma snart :)



jag och niklas försöker se kärleks fulla ut :)



jessica hols med oliver på nyår



jessica med oliver


vovarna tycker jul är en jobbig tid



oliver somnat på mage på mammas ben :)




jenny sliter av papperen av paketen, hon trivs å vill att tomten ska komma varge dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0