15/01-10

Ja då är man barnvakt också :) heee hela helgen, det är helt okej kul att ha han här :)
har hänt en stor lycklig grej i mitt liv handlar inte om mej men ändå :) kul är det i alla fall:)
jenny har varit och tagit sin andra spruta av svinis, hon sa inte ett pip, hon är så duktig,
Mitt barn älskar att ta medisin älskar att gå till doktorn älskar att borsta tänderna hon går och lägger sig utan protester, man siger bara natt natt syns i morgon sedan är det klart :) hoppas den lille blir lika dan :)
jag och jenny hade en mor och dotter stund i dag, vi var på stan å kikade runt, va in på djuraffären å tittade på alla djur, kaninerna va bäst tycker hon :)
undra vad man ska hitta på i morgon då?
hmmmmmmm ingenaning
oliver bara växer så det knakar, han sover jätte bra på nätterna och länge på mornarna, vilka änglar jag har :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0