FÖRSTA ADVENT

ja då har man varit vaken någon timme då.
det känns som man aldrig får sova :)
men har man gett sig in i leken får man leken tåla,,,,,,,
somnade inte förns vid halv 5 i morse,
oliver hade nån form av mag knip värkade det som :(
niklas och jenny gick upp för en stund sedan, ett under att hon är pigg idag, hon vad med ejje och niklas å julhandlade i går dom kom hem vid 9 on ska sova vid 7,, men men hon kommer väll vara trött på dagen då,,,
vi ska ner på stan en sväng idag, det är ju första advent idag :)
å jag har fixat en adventljusstake med mossa och svampar i,,, jag är så duktig tycker jag:)






så här ser oliver ut nu när han sover igen :)



jag och min lilla prinsessa




snyggingarna vilar i soffan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0