årka

okej, nu har jag gått 6 dagar över, med min tur så tar det väll yterligare 6 dagar !!!!!!!!!!
är så läss på det här nu, inte har jag något att göra på dagarna häller,
niklas jobbar och jag årkar inte göra ett dugg nästan, blir totalt anfodd av allt, har därimot slängt in lite kläder i tvättmaskinen :)
tycker jag är bra gjort av mej :)
men vad ska jag göra nu då, sitta vid datorn hela dagen känns som om man värkligen inte har något liv,
å inte kan jag åka någonstana häller för niklas tog min bil och lämnade volvon hemma,
med min mage och mina korta ben så går det inte riktigt bra att köra den nu :)
hmmmmmm vad jag gnäller igentligen, men men  någon gång ska man väll det å :)

jag saknar jenny så otroligt mycket, vill att hon kommer hem nu,,,,,,,  men denna lilla djävul till bebis jag har i magen måste komma ut först, heeee

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jenny vill hälsa till pappa och mamma här. Hon säger att hon saknar er :) Hon saknar spindeln också. Haha. fast nu mosade hon spindeln ;) hahaha.

2009-11-09 @ 17:01:13
URL: http://hedemorasfinest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0