änu en dag

nu är allt klart :)


kan det bli 1 december nu, vill vill vill NUUUUUUUU


nä nu får jag lungna ner mej lite granna va:)

igår så va jag ner på stan en sväng med tezz hur mysigt som hälst vi va å fikade ine på brage gallerian, det va evigheter sedan jag var där ju :)
sedan blev det maxi och dollar,, en super härlig eftermiddag, medans niklas fick vara hemma med båda busfröna :)
men det klarar han galant, jenny är jätte duktig :) hon leker väldigt mycket själv och är inte så krävande, mammas lilla flicka,
idag har jag redan hunit lämna på dagis ringt försäkringskassan och fixat det sista in för 1 dec,
gud vad jag är bra :)     snart ska jag iväg och storhandla så det blir gort innan jenny kommer hem, det är min plan in för idag,

visste ni att det är första advent på söndag???????????  vilkentur att jag bara har 2 julklappar kvar :) jag känner mej så duktig som fixade sådant i tid för en gångs skull,,,,,,,

nä dax att väcka sjusovarna nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0