hata jet ett tag

god morgon,
vet inte vad man ska hitta på idag, hmmmmmmmmm svårt,
kanske lite bil åkning,


snacka om att jag hadde problem i går, skulle i väg å tanka men då hand dom slut på bensin på jet här nedan för oss så jag åker till andra jet å då börjar min soppa lampa att blinka, när den blinkar så är bensinen slut,, så jag skyndar mej till andra jetmen när jag kommer dit var bensinen slut där också, FAN VAD GÖR JAG NU DÅ, ber och hoppas att jag kan köra till statoil jo då jag lyckas komma dit, tankade en hundring där, kom ju på att jag hadde ett presentkort ,  så det va ju bra,, men jag fick sådan panik va!!!!!!!  va skulle jag ha gort om jag fick bensinstop???????? jag hade glömt mebilen hemma så ringa någonstans va ju omöjligt,

men men jag överlevde i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0