BULLAR OCH GLASS

ja då va det söndag då :)
vaknade vid 10 tror jag att det var i alla fall, har bakat bullar idag mmmmmmmm va gått,,,,
mina älskade vaniljbullar :)
sedan så har vi gort hemjord glass, med marabo choklad,, så himla gott :)
vi va nyss ute och gick men vovvarna, nica sprang före, helt plötsligt stanade hon och spende sig och började morra, hmmmmmmmmmmm
va fan hon gör ju aldrig så ju.....
fick kontackt med henne och satte på koplet lisa ocg gizmo gick före och kollade vad det var,
det hoppar fram några rådjur springande dort åt,, det är första gången hon markerar så:)
tror även hon är skendrektig nu, jävla jobbiga hund fan, men men det är som det är.
pratade med jessica idag hon skulle jobba hela veckan så hon kommer inte ner :(
tråkit tycker jag, men men jobb går före det vet jag, brukar själv låta jobbet gå före många gånger, är så när man måste ha en inkomst,,
har inte bästemt om vad vi ska göra i morgon men det märks väll, sova en hel dag är aldrig fel :)


kommer in kort på bullarna och glassen sedan :)




ska nog krypa ner i sängen snart,


saknar dej min älskling, love you niklas, hoppas du saknar mej med :)
puss puss,


bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0