litte allt

hej alla ni som hittat hit :)
ja nu släpper vi bomben JAG ÄR GRAVID :)
så nu ver ni det, är i vecka 9+3 tror jag, om jag räknat rätt :)
är fruktansvärt illamående och så vill jag sova hela tiden, men det hör väll till antar jag :)

iförgår så va jag och jenny till plättbacken och åkte pulka heeeeee det va inte så kul tyckte jenny i början sedan blev det bätre :)
niklas och jocka va ut i fredas så jag och tezzi och tezz satt här hemma och kållade på film, mysigt fast vi somnade :)

i går lördag kom jessica och lovisa hit, dom skulle ut på krogen :) lovisa fylde 18 i måndas så det va debut för henne :)

nä ska nu krypa ner undet tecket i soffan för jag är så trött,
hej då :)


Kommentarer
Postat av: Emma

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-23 @ 17:44:40
Postat av: Thess

Ja, jag ska bli moster igen !!!!

Grattis :)

2009-04-01 @ 21:02:27
URL: http://ettanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0