sorg

nu har jag skickat i väg ägarbytes papperen om ninja, nu finns det ingen återvendo,,,,,,
men men hon värkar ha det bra i alla fall.

sitter på jobbet just nu slutar vid 4 tiden
det går ganska bra att va i västerby nu, men det är fortfarande jobbigt,

dom ringde angående lägenheten för nån dag sedan får nog flytta in tidigare, JIPPI

jenny var med ute och körde traktor i går, det tyckte hon va jätte kul. min lilla flicka :)

jessica va här i dalarna ett par dagar :)
heeee den tjejen on kan hon:)
i fredas så va jag i borlänge hoss tezz då skulle jessica komma dit för vi skulle gå på kupålen en sväng :)
men hon kom aldrig till tezz heeeeeeeeee hon ringer och säjer att bilen har dött, ja tängte jag nu kommer hon inte :(
men men fallet va så att hon hade åkt från falun bilen gick bra aå allt, men sän när hon kmmer till rondellen i borlenge vid kupålen då dör bilen och bromsarna slutar att fungera :) så hon rullar tills bilen stannar mitt i rondellen :) haaaaaaa
så jag å tezz åkte dit :) håll ju på å dö av skratt :) haaaa
men men nu ska jag vara snäll.
jag bokserade henne därifrån i alla fall. men vi skrattade så vi vek oss nästan dubelt

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahaha! Cattis, det där var faktiskt inge kul!:P Hahha!!! Jo liiiite;) Saknar er redan!!! Pussipuss!

2009-01-21 @ 22:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0