ÄNTLIGEN LITE VILA

Ja nu sitter jag här igen på golvet  :)
har kört i väg grejjor nyss,
upptäckte att det inte finns så mycket plats kvar i logen där alla saker står, hmmmmm skulle behöva en till, men men så kan det vara, jag får väll slänga fler saker,
packade ner alla kläder i dag(föruton kläderna i min resväska) och jag kom på att det är dax att ränsa ur 7 svarta sop säckar fulla, hmmmm och jag som ALDRIG har har något att ta på mig obs,
sista dagen imorgon, hoppas jag, sedan bor jag jenny och niklas i varsin resväska,, jippi, den 2 /2 får vi flytta in i lägenheten,  hoppas tiden går fort, jag vill börja packa upp, det är kul tycker jag, :)

Kommentarer
Postat av: Tezz

Ahw gumms..hoppas ni blir klara snart då,tiden går nog fort ska du se,det är ju iaf ´mindre än en månad kvar. :) säg till om ni vill ha hjälp sen :) pussar å kramar

2009-01-09 @ 14:22:16
Postat av: vevvs

kläder till mig;D

2009-01-10 @ 14:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0