hej, nu ...

hej, nu äntligen har jag min dator igen,
hatar att sitta vid niklas dator,
har jobbat en del, inte kul jag blev smittad av magsjuka på jobbet, förlorade 11 timmar på det
men men den höll bara i sig en natt :)
har varit och tittad på en bård till jennys rum, en skit snygg, men det var för lång vänte tid på den, så jag ska ut i morgon och leta igen :)
jenny den lilla söta flickan har haft feber hela helgen, det är ett pluss i alla fall, hon vill gossa med sin mamma:) 

på alla hjärtans dag så sög det rejält, men det var ju väntat :(

tur att jenny var gullig i alla fall







lite choklad som jag köpte till niklas




min lilla syster rebecca var ut på krogen för första gången i fredas,
jag stylade henne, resultatet blev skit snyggt:)





jenny och niklas har en bus stund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0