jobb jobb

Ja då va man på jobbet igen då....
wewwe fick rycka in som barnvakt i natt,
både jag å niklas skulle jobba,
önskar att man fick jobba oftare,
visst kan det bli jobbigt men fan va kul det är,
jag filmade jenny igår kväll hon hade hittat en hink son hon satt i,
jag frågade om hon skulle sova där,
det skulle hon göra.
hon vinkade godnatt och kramade om nasse,,,,,,
min lilla tös är såååååå söt,

va å handlade idag..   
jipppi som dom flesta vet är jag lite beroende av att shoppa.
det spelar ingen roll om det är mat kläder eller smink, lika kul en då.

min lilla thedor fick flytta in i källaren i dag, tyckte så synd om han, det är ju nå så fruktansvärt kalt å blåsigt ute idag.
han fick ett eget litet rum å ingen trång bur, så han är nog jätte glad nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0