.........

har såååååååå tråkigt just nu,
inte många timmar kvar.
niklas va förbi en snabbis efter jobbet.
skulle vilja ha hans jobb i bland,
han började 20.00 och ska sluta 05.00, han kom hit vid 01.00,
då tar det 35min å åka från jobbet också.
inte alls avensjuk nej då!!!!!!
hiiiiiiii

TACK TEZZI för att du har jenny i natt å en bit in på dagen.
så jag får sova lite,
hoppas att ni har det kul å att hon sover bra i natt :)


va ska jag göra nu då????????????????????????????????

jag önskar att jag kan få ett fast jobb snart,
det skulle kännas mycket bätre då
_________________________________________________________________________________


mormor jag saknar dej, kan du komma tillbaka, jag klarar det inte utan dej, fick mitt körkort den 14/7 hoppas att du sitter där uppe i himlen å är glad för min skull,
vi som skulle åka på äventyr när jag fick mitt körkort, nu blir det bara jag,

Kommentarer
Postat av: linda

Grattis till körkortet!!!VAd jobbar du med då?? Hoppas allt är bra med er!kram

2008-07-29 @ 11:28:58
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: syss

så kan du juh inte skriva... fan va jobbigt de vart nu!!!!! :(

2008-12-11 @ 18:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0