GOTT NYTT ÅR

JA DÅ VA DET NYÅRSAFTON IGEN,
å niklas står och strippar för mej :)
eller inte,
det är dax att lägga sig,
vi har kört en massa saker idag, det är jobbigt, hatar att bära,
men men vad gör man inte för att komma tillbaka till borlänge,
la mej tillomed på backen idag för jag var så trött på att bära, niklas skakade mäst på huvudet åt mej,

crille ringde mej vid 6 imorse, vattnet har gått,
STACKARS BARN, han blev född på nyårsafton, 17:35 komm han till världen,
han vägde 3735g han ska heta jack,
fick ett mms gud vad söt han är,
blir lite sugen på en till jag med,
bäbisar har väldigt dålitg inflytande på mej, jaja så kan det vara
frågar niklas nu om han vill ha en till bäbis
-det märks
-hmmmm
-man ska väll ha sex för att det ska bli så
är det bara därför du vill ha en till.

pojkar säjer jag bara,
när jag växte upp fick jag lära mej att killar bara tänker på en sak
då förstod jag inte vad min mamma menade
nu vet jag bätre,
det är mat och inget annat,
ha jag listade ut det,



ja ja slut för idag ha nu ett fantastiskt gott nytt år på er så syns vi nästa år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0