4/11

det är den 4 idag, undra om bebis vill ut idag då :)
var ju beräknad igår, men det tog han inte hänsyn till heller :)
dax för frukost snart, kanske ett bad med, det vore ju skönt, måste ju passa på medans man får bada..
jenny har nu varit hos mamma i en vecka, å det svider i mitt hjärta, jag saknar henne otroligt mycket,,, men det är nra att hon är där, hon är så förkyld, min lilla tjej :) då ska vi inte prata om hennes far, han är också förkyld, hoppas dom släpper in han på förlosningen när jag ska in bara, annars jävlar ska han få höra hur onödigt det är att vara sjuk,,,,,,,,,    helt säker på att han skulle va friskare om han använde mössa på jobbet :)  



nä nu är jag hungrig, macka med varm choklad :) mmmmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0