jul jul strålande jul

nu är det jul,
eller ja den är ju snart slut men ändå :)


i onsdags så var det uppesittar kväll hos mej, jessica henke tezz tezzi och jessy kom på besök,
vi spelade bingolotto:)
heee patetiskt men kul.
niklas vann en hundring vi andra gick back 50kr,, hmmmm dålig affär det där :(
vi hade även julklapps bytning :)
jag ÄLSKAR mina underbara vänner jag fick en ny platt tång.
är så lycklig :)
älskar den.
Tack så mycket :)

jenny hade jätte roligt hon fick en kassa aparat som kan skanna varor och en mickrofån man kan ropa ut i :)
sedan fick hon en kundvagn full i varor :) så gissa vad hon hadde för sig,
hon var jätte lycklig i alla fall,
vi tröck i oss massa onyttiga saker också, heeee men det är ju bara jul en gång om året :)
å jag har ju skrivit in mej på jym nu så nu ska här tränas, ska bli smal igen hade jag tängt mej, kanske inte kommer gå så fort men innan jag dör så ska jag bli smal, jag tängte dock leva tills jag blir 100 år så jag har ju lite tid på mej :), men blir jag miljonär, hur jag nu ska lyckas med det???? så då opererar jag bort fettet, heeeeeeeee
ursekta stavfelen men är så otroligt trött igen, sitter på jobbet :( slutar inte förens 07:15, så ett tag är det kvar, men men vill man dryga ut kassan så får man stå ut,
i morgon ska jenny få öpna sina paket som hon har fått av svärmor, det ska bli kul å se hennes min, jag missade julklapps utdelningen hemma hoss crille idag, fick låv å åka därifrån vid 4 för att hinna till jobbet i tid,
så kan det vara, under middagen han jag i alla fall vara med :)
ska upp till mamma den 28 igen då ska vi äta lunch ihop sedan så ska min moster lisa följa med hem, jenny stannar kvar hos mamma niklas ska sjusa ner rebecca och hennes kille till skåne, sedan stannar han i göteborg hos jocke till den 31:a, nica kommer att vara hos crille, så det blir bara jag ninja och oliver hema ett par dagar :) lisa stannar bara en natt, det är bätre än inget :)

tycker att vi ska ändra våran tradition om jul, tycker att vi ska fira den var 4 år i stället för varända år, då skulle man nog få mera julkänsla, skulle vara roligare å köpa julklappar då, å man skulle slippa bli sönderstressan varge år, vi skulle kunna ta det samma år det är skottår????????? eller hur???





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0