en vacker solig dag i april

sitter just nu på jobbet,
har inte så mycket att göra men men hoppas det händer nått snart :)
jag ska grilla med tjejjerna ikväll, jippi
så gått det ska bli :)


vi har inget internet hemma nu så det kommer nog dröja mellan inläggen
men det 'är sånt ni får stå ut med

har varit å tittat på bil nu i två dagar i strck
men hittar ingen niklas blir nöjd över,,, hmmmmm jävla kar
jag har hittat en audi som jag är kär i
men han ser det ekonomiska i det hela så det blir inte dän,,,   :(


ja ja så kan det väll vara,,

Kommentarer
Postat av: Kusin Emma

Jag vill också ha en bil!!!! (och körkort)

2009-04-17 @ 19:32:14
Postat av: systeryster

hehe. Jag ska skriva in mig på körskolan den 27. Om de nu är en vardag;)

2009-04-19 @ 12:37:22
URL: http://blogg.aftonbladet.se/30761
Postat av: systeryster

Du har juh hittat en finfin bil nu:)

2009-04-27 @ 12:06:10
URL: http://blogg.aftonbladet.se/30761

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0