allt och inget :)

ja jag har ju varit borta en del, men men är till baka nu en sväng, kommer nog inte ha internet i helgen, men men bara att stå ut :)

i tisdags så var jag och jenny till framtidsmuseumet, dom hade rymd tema nu :)
jenny tyckte det var jätte kul, hon sprang runt och tryckte på en massa knappar, min lilla flicka då :)
sedan bar det i väg till kvarnsveden, vi åkte hem till bodil och hälsade på, fickade lite gick en vända :) helt underbart väder var det också:)

sedan åkte vi till anita på jax, hon hade sytt ett påsk förkläde till jenny, jätte fint, jenny ville inte ta av seg det när vi kom hem på kvällen,
på onsdagen jorde vi inte så mycket, softade mäst det rängnade, blä för regn, men på kvällen kom mamma förbi,
dom hade köpt en leksaka spis till jenny, som hon fick i förskott, så nu leker hon bara med den :)
igår så jobbade jag hela dagen 8 på morgonen till 9 på kvällen, jippi :(
idag så väntar jag på att jenny ska vakna så vi kan gå ut och sätta fjädrar i buskarna så det blir påskfint sedan så ska jag åka med jenny till falun till min bror som ska åka buss med jenny upp till mamma :) hoppas det går bra för dom
nä nu kallar frukosten på mej, hej då

Kommentarer
Postat av: linda

sist jag skrev till dig här så kom det inte fram så prover igen då.

Hur mår du nu då? vilken vecka är du i?? när är du beräknad? oj de blev många frågor ..hihi

2009-04-11 @ 12:10:42
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0