jul

ja då är det snart julafton :) jobb jobb
jag va till kupolen en sväng idag, tittade på alla människor som strässade runt :)
träffade jessica och henke en sväng, jessica hadde köpt världens finaste pyamas till jenny,
å jag fick min favvo dricka, :)

köpte även en julklapp till niklas fast vi inte skulle köpa nått, men men jag kunde inte låta bli :)
jag har dårligt samvete för att jag inte hinner hjälpa tezzi med att måla om hennes nya lägenhet,
men har så mycket själv att göra,
vet inte hur jag ska hinna med allt, just nu önskar jag att julen kunde vara någon annan månad,
blä vad allt händer på en gång, nä nu får det bli natti natti,
så jag årkar med morgondagen,

ha en riktigt god jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0