jobb jobb

siter på jobbet igen, oj vad jag jobbar på jobbet :) eller inte :)
ja då va det jul jul, hmmmmm
julafton? vad är det som är så kul med det,
ska i alla fall jobba,


vi har fått huset sålt, :)  det käns bra,
vi har köpt en lägenhet i borlänge som vi ska flytta till :)
har varit och alergitästat jenny, hon är alergisk mot hundar, hmmm
vet att det inte är så faligt än men det kan bli värre,
vill inte göra mej av med mina bebbisar,
ninja kan jag i alla fall sälja, men med nica går det inte, hon är för rädd,
sabla jävla skit.


nä nu vankas det lunch, ha en trevlig jul på er alla

Kommentarer
Postat av: linda

å kommer ni tillbaka till borlänge, vad kul!! kanske man kanske man kan ses. synd att hon blivit allergisk, jag fasar över att alexander kommer bli det eftersom marcus är det.

2008-12-23 @ 12:57:26
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0