helvete,,, fan,,,,,

I bland så blir jag bara så frustrerad,,,,,,,,, jag har så svårt att få ner vad jag känner,, det är änklare att skrika ut sin ilska.................


vissa dagar är allt bra sedan faller jag ihop,, vill bara krypa under sängen å jömma mej, varför kan jag inte vara possetiv... ska det va så jävla svårt,,,,,,,,,,,,, fan,,,,,,,,,,,

jag vill må bra, jag vill känna glädje längre perjorder,,,,,,,, fan jag kan inte äns stava, vilket jävla misslyckande,,,,,


men men nu ska vi inte vara för negativ,, livet är ingen dans............


Kommentarer
Postat av: Thess

Hej catty, hur är det? Man blir lite orolig när man läser din blogg. Hoppas allt är bra med er.



Skulle vilja ha lite kort på Jenny och Oliver om det går bra, du kanske kan skicka några bilder till min mail?



Skulle vara kul att ha lite bilder på syskonbarnen, inte för att lägga ut på internet utan för att ha på datorn bara. Kram på er!

2011-01-27 @ 09:04:33
URL: http://ettanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0