lilla bebis hur ska detta gå :)

sitter och går igenom kläder till bebisen och upptäcker att jag måste handla imorgon jag har ett par byxor, det kommer jag ju inte så långt på, jag har inga kortärmade boddys bara långärmade :(
bara två par strumpor, här måste det inhandlas, vad har jag gort i 9månader igentligen?
jag har ju haft tiden varför gör jag inge vättigt av den???????????
ja ja IQ befriad är jag ju :)
jag har två mössor, klarar man sig på det????????    
jag kommer ju inte ihåg hur det var med jenny, det var ju evigheter sedan hon var så liten ju :)
f'n vad tiden går fort, jag hinner ju inte med ju :(
jag tror niklas har komplex över sin mage :) han var och spelade innebandy idag :) det har inte han gort på ca 4år :)
han har gått upp några kg nu när jag är gravid :) sj så har jag gått upp 1,3kg inte mycket men helt okej, med jenny gick jag upp 3kg :) brukar siga att min kropp är gord för att vara gravid på den frånten:)
har hålt på att tvätta hela dagen känner mej nästan duktig,
funderar alvarligt på att packa BB-väskan ikväll, om jag orkar vill siga :)
att ta ett bad lät mera lockande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0