ja ha lite uppdatering då :)

ja jag är ju lite seg på att skriva här nu förtiden
men men så är det när man har fult upp,
ja eller inte har inte så där jätte mycket att göra för jag är hemma och är mamma ledig
(nej bebisen har inte kommit än) sitter just nu i sängen det var meningen att jag skulle vika tvätt men jag gav upp efter halva högen :)
jenny sitter inne på sitt rumm och leker,,,
hon leker mest att hon lagar mat och sedan bjuder hon bort det till mej och niklas :)
alltid lika gått,
nu ska det inte vara så lång tid kvar innan bebis vill ut har ju beräknat datum 3/11
men hoppas den kommer tidigare :)
men man vet ju aldrig,
har haft väldigt mycket förvärkar nu dom sista veckorna och så trycker han neråt hela tiden,
det gör skit ont kan jag låva :(
jenny gorde inte alls så,,,
hon var snäll hon, hon siktade mest på revbena bara :)

Kommentarer
Postat av: linda

ja de är inte en dans på rosor nu på slutet av en graviditet. Du ska se att eran bäbis kommer snart!! vi kanske möts inne på bb =)

2009-10-25 @ 10:17:23
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0