lördag

jag har världens bästa bebis, han vaknade vid 6 tiden nu på morgonensomnade sedan om efter lite mat, sedan så sov han fram till nu,, kl är 10:23, han gick å la sig vid 1 i natt, vi också :) han är jette duktig tycker jag,,


igår så fick jag en present av ejje och helena för att jag har blivit mamma igen :)  jag fick en platta öl :) så det blev en öl igår kvöll, det va så gått, länge sedan nu,,,,

idag så ska niklas och ejje umgås :) dom ska julhandla tillsammans :)
undra hur det slutar????
dom får i alla fall ta med sig jenny, hon kan behöva komma ut lite granna,
jag och helena ska försöka hitta på nått också men undra vad????

nä dax att hitta på nått att göra,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0