ett liv i förnekelse

jag bara sitter och väntar hela tiden,
när ska det vara på g????????
känns som om det aldrig kommer att ske..
men man är ju ganska korkar som går och hoppas på att det ska börja, för det gör förbanat ont
det har jag inte glömt,,
men det går ju över som sakt, undra om det gör lika ont som förra gången????????
hmmmm men det lär ju merkas om inge annat....
funderar  alvarligt om jag ska fixa de sista som måste göras innan bebis kommer tex, fixa madras till vaggan, det skulle i o försig vara bra, packa klart bb väskan skulle ju också varta bra, men man ska göra det också, inte vet jag om jag lever ett liv i förnekelse just nu :) inte konstigt att men gör det igentligen när den lille inte vill göra entre,,,
just nu så leker nog jenny med jejje hoss mamma, vad lycklig hon lät när hon berättade att jejje var där, min lilla skit unge då, hon tycker värkligen om sin moster :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Han kommer nog ut snart ska du se :)

Jag och Jenny har busat hela dagen idag :D Hon är så sööt <3

2009-11-09 @ 19:09:22
URL: http://hedemorasfinest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0