BIGGEST LOSER

sitter nu och tittar på biggest loser på kanal 5,
hmmmm vet att man sj är stor men är man så stor????
vet att jag är gravid å så men jag kan inte skylla på det, har bara gåt upp 1kg sedan jag blev gravid,
spelar ingen roll vad jag stoppar i mej, ökar ändå inte i vikt,, men så är det bara när jag är gravid innte annars, hmmm
hur ska jag komma igång efter den lilla är född????
hur ska jag få motivation för det, visst niklas finns här, men han kan lixom inte stötta en så där jätte bra, vill inte tala om för han vad han ska göra eller säjja, vill att han ska veta det sj,, måste jag göra det tar det extra energi av mej, det vill jag inte blir bara irreterad på han då, vill se ut som jag gorde för 5 år sedan, ca 40kg lättare, hur fan tillåter man sig sj å gå upp så mycket i vikt???????????????
det knäppaste är att jag värkligen trodde att jag var fet då,
hur funkar det?????
om jag tyckte jag va fet förut vad är jag då nu ??????????
men det är konstigt, nu är jag lite mera samms med mej sj,
jag tycker fortfarande att jag är vacker och jag hoppas att jag kommer fortsätta tycka det,
önskar att man fick höra det av andra också, men men, man ska inte ljuga :)
att jag har fått bristningar på magen för gravedeteten stör mej inte,  jag menar att få ha burit två barn ska sätta spår, jag är stålt över dom, kanske inte är det finaste men vad som kom av dom är det finaste i världen, det vill jag aldrig ändra på :)

Kommentarer
Postat av: linda

du är så fin gumman och det lovar jag. skulle vilja ha självförtroende som dig! och var stolt över dina bristningar för det kommer vara minnen förlivet av det värdefullaste du har =)

2009-11-09 @ 21:20:47
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag tycker att du är jättevacker sis :) Har alltid tyckt det och kommer alltid att tycka så!

2009-11-09 @ 22:06:42
URL: http://hedemorasfinest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0