lilla bubblan har blivit stor

min lilla bubbla har blivit så stor och den puttar om kull dej,
jag är ledsen för det,
jag vet inte hur jag ska få den att spricka så att den bara skulle kunna försvinna
jag vet inte om jag är ärlig mot dej eller mej, mina tankar bara flyger iväg,
ville ju inte att det skulle bli så här, det känna som om det är en tjock mur i mellan oss,
jag vet att jag är sur och tvär, men i dom stunderna så vill jag att du ska hålla om mej och siga att du älskar mej,
vill bara att du ska kunna förstå det själv,

Kommentarer
Postat av: systeryster

Börjar graviditetshumöret komma?? Ring om de är nått.. de vet du:) Jättekram till dig å de dina:)

2009-05-14 @ 15:21:08
URL: http://blogg.aftonbladet.se/30761
Postat av: Tezz

Men gumman! :( Jag finns här för dig! Du får ringa när du vill. Vi kanske skulle ta att hitta på något eller bara vara någon dag?

massa kramar,saknar dig.

2009-05-15 @ 22:55:17
Postat av: Jessica

Kom ihåg att jag finns här för dej med, det gör vi alla! Är bara ett telefonsamtal ifrån! Ring PRECIS när du vill! Bästaste vännen! Massa kramar <3

2009-05-17 @ 00:19:43
URL: http://kessh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0