lördag förvirring

det första jenny gorde imorse när hon vaknade var att ropa på ninja,
ninja kom ju inte som hon brukar så jenny har sprungit och letat,
stackars barn,
tänk om ninja tror att vi inte tyckte om henne, 
men det gör jag ju, jag älskar henne, min underbara krokodil,
håller på å flttar en massa saker, blä, men men man måste återgå till värkligheten,
jag saknar våra tjej kvällar vi hade förut, hoppas det blir en snart,
crille och fredd kommer imorgon dom ska hämta nappe,
då får jag träffa jack, lilla bäbisen, det ska bli kul, 
jenny ligger och försöker sova middag men det går nog inte så bra för henne,
jag hör hur hon ligger och pratar för sig själv,













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0