flytt?????

jag känner mej helt slut i huvudet :)
men men det går nog över får jag hoppas, jag har på blivit förfyld igen, FAN
jag va hem till mamma en sväng idag, jag passade på att åka förbi dollar en sväng va även på dorre en sväng också där hittade jag en hylle eller va man nu ska kalla det, jag har velat haft den ganska länge nu,
första gången jag såg den kostade den runt 400kr sedan gick den ner till 279kr men niklas tyckte det var för dyrt på men nu hade dom sängt den till 99kr hiiii snacka om fynd :)

dom ringde från mäklaren i går, dom ville höra om vi ville flytta in tidigare :)
vi svarade så klart JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
jag är så lycklig,
niklas ska in och skriva papperen imoegon och få nycklarna :)

så nu ka vi flytta:) jippi

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åhhh vad spännande!!!:D

2009-01-28 @ 08:05:52
Postat av: linda

Vart i Borlänge ska ni bo?

2009-01-31 @ 12:10:09
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0