jävla bil

ja då har man klarat enu en dag, tror att min dotter är ganska kass,
hon fick en dockvagn av mig idag,
hon tyckte det va jätte kul att ha dockan där i å köra full fart in i soffbordet så dockan flög ur vagnen.
vet inte riktigt vad hon lärsig allt men men jag skyller på niklas som vanligt.

har varit å lagat bilen igen,
hmmmm ja den var trasig igen,,,,, jävla bil, men men nu ska den nog hålla ett litet tag till, fins dock några små fel som måste åtgärdas men det får jag ta nån annan dag,

hmmmm vad har man annars att berätta då????????
jag har börjat att slå in julklappar i alla fall, gud vad jag är ducktig.

jag har fått tillbaka den förbanade jävla hostan och halsont, fan jag börjar nog bli lite sjuk, vill inte det ju,,,,,,,,


nä nu ska jag nog göra nåtot vättigt i stället får å sitta här å lata mig,,, hej sjäjs

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh vad du är duktig då! Själv ar jag inte ens börjat med att handla det!:P Sakanr dej redan! Och lilla underbara sötaste JENNY!!! <3 Hoppas allt är bra med er?

2008-11-21 @ 00:05:13
URL: http://kessh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0